leknes en liten tur

God morgen! Tidlig opp og hopp, har vært i dusjen og nettopp sminket meg – og nå skal jeg til Leknes med Eila og Hanna for å spise frokost! Skal også en tur på polet – og kjenner jeg meg selv rett må jeg vel gå å se litt i butikkene også. . . Føler på meg at dette kommer til å bli en fæl uke, tror jeg begynner å bli syk. Hodepine, tett i nesa og vondt i halsen, høres ikke det litt ut som influensa? Håper uansett det går over i løpet av dagen, sykt kjipt om jeg skal bli syk når jeg først har kommet meg til Lofoten.

I kveld blir det vinkveld/kosekveld (om det går som planlagt da) med jentene, gleder meg! Håper å få vært sammen med dem så mye som mulig nå når jeg er her, vet aldri hvor lang tid det tar før jeg kommer neste gang. . . Men har bestemt meg for at jeg skal komme hit oftere enn før (heh 3-4 ganger i halvåret. . . Alt for dårlig) når skolen begynner igjen, tar noen helger her i stedet for å være i Harstad!

Bilder fra forrige helg, altså ikke den som var, men helgen før der! Endelig la Amanda ut bildene haha. . .

Justin Bieber billetten min!!! WIIII

(jeg røyker ikke fast altså, bare på fest…)


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg