ååh kødd med meg da

ÅH HALLOO til været da, så sykt nydelig og deilig vær i dag! Sola skinner, det er skyfri himmel og akkurat passe temperatur. Passer jo supert for meg da at jeg har blitt syk, (enda dårligere enn jeg var i morges, that is. . . ) så nå skal jeg legge meg i en liten time for å se om det hjelper litt. Jeg er utrolig sjelden syk egentlig, sånn en gang i blandt kan jeg selvfølgelig ha småplager, men influensa og forkjølet er det sjelden jeg blir. Så sender en stor takk til immunforsvaret mitt som gjør meg syk NÅ. . .

Kom hjem for en time siden fra Leknes, ble litt shopping men klarte å ikke handle mer enn nødvendig! Var en tur i banken så jeg fikk fikset meg nettbank og mobilbank (ENDELIG) siden jeg omsider har blitt voken, følte det var nødvendig. Så nå er plutselig livet mitt mye enklere og jeg har tilgang til alle mine sparepenger! (litt skummelt kanskje. . .) Også ble det frokost på surprise da, ååh for en sykt god kyllingbaguett jeg spiste. . . Må være den beste jeg har spist, noen gang. 

Tenkte jeg skulle ta litt bilder her, om dere vil se? Tror ikke jeg har vist bilder herfra før, er i alle fall utrooolig lenge siden.

Nydelig gruppebilde. Eila, Hanna og Emilie!

Dette var så sykt nødvendig, ååh de er så fine! Klarte ikke velge bare en, haha. . . 

Mine nye bestevenner.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg