hurra, forkjølet.

La meg og sov i tre timer i sted, skulle egentlig bare sove i èn, men jaja. Våknet heldigvis med mannestemme da :-):-) Heldige meg. Er så utrolig tett i hele hodet at det meste bare blir sykt slitsomt, takk GUD for min nett-tv! Jeg skal legge meg ned å se på Hotel Cæsar, åh det er så sykt lenge siden jeg har sett det nå, så er mange episoder å se. Om dere vil ha TV2 Sumo selv kan dere fikse det HER, anbefales til alle! Gjør alt såå mye lettere.

Anywaays, min tilstand (har googlet meg til at jeg er forkjølet, jippi hurra) gjorde det helt umulig for meg å gå på fjelltur som jeg egentlig hadde planlagt, men gjorde i grunnen ingenting siden det plutselig ble dårlig vær igjen. . . Får ta det en annen dag! Men inntil da trenger jeg filmer, mange filmer! Helst komedier. Var å så TED på kino her om dagen, haha så sykt morsom!!! Anbefales til alle.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg