dette er så kjedelig

Heiheii! Her skjer det egentlig ikke stort, sitter bare her og nyser meg gal mens jeg ser PLL. Kan med hånden på hjertet si at jeg kommer til å pådra meg nakkesleng om jeg skal fortsette å nyse hundre gang for dag, vennene mine vet kanskje hva jeg snakker om. . . Jesus altså, klarte i alle fall å nyse av meg håndduken jeg hadde på hodet. Har vært litt ute i solen i dag, syklet litt og ellers bare sovet. I kveld blir det kosekveld med jentene, ååh det skal bli så koselig ♥ Skulle egentlig ha vinkveld, men tror vi ble enige om at vi bare kunne drikke te. . .? Siden jeg er syk passer jo egentlig det mye bedre, haha.

Nå skal jeg snart sminke meg og finne frem klær, er ikke så lenge før jeg kjører. (haha Eila bor typ 500 meter unna meg, hva gjør man ikke for å få øvelseskjørt?) Skal prøve å ta maasse bilder i kveld, får bare håpe jentene er villige til å stille opp! Er så sykt slitsomt å være blogger når ingen vil bli tatt bilder av :(

Savner min sopsop ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg