idylliske bilder

Heihei ♥ Kom hjem for en stund siden, har vært på cafè med Emilie og Hanna og ellers ikke gjort så mye. Jeg og Emilie tok oss en tur på Hauklandstranda før vi dro hjem, ååh kan dere tenke dere det fine været? Skulle gjerne badet litt der, men litt upraktisk når vi ikke hadde med oss handduk eller noe. . . Får ta det igjen! (til neste år, tenker jeg) Kan ikke huske sist jeg var der å badet. . . 

Nå skal jeg snart dra til Emilie og være sammen med henne i kveld. Har bestemt meg for å dra hjem i morgen (sorry Emilie) siden jeg likevel er syk, så det blir en dag mindre her enn planlagt. Får heller komme tilbake om ikke så lenge ♥ Er faktisk sykt kjedelig å bli syk når jeg først har dratt på ferie, men jaja, er vel min fantastiske gode karma som har slått til her.

Møtte Sigrid for første gang på leenge etter at hun har vært utvekslingsstudent i ett år! Hyggelig ♥

Og Hanna! Hun har også vært borte.

Hauklandstranda!

Haha misslykket hoppebilde. . . 

Så sykt deilig vær!!

Også kom jeg hjem til dette. . . Hurra

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg