hjemreise

Da har jeg begynt med pakkingen, tar bussen hjem klokken to, så er ikke i Harstad før rundt om halv syv. Skulle uansett ønske jeg ble her til i morgen, da hadde jeg nemlig blitt med bestemor på bingo i dag! Haha. . . Får ta det i neste uke kanskjekanskje. Blir i alle fall utroolig godt å komme hjem igjen uansett, Lisa kommer fra Stockholm i dag så vi skal hente henne på flyplassen. Ååh blir så godt å se jentene mine igjen ♥ Både Sophie og Lisa har jeg ikke sett på flere uker, er mye catching up to do!

Men nå skal jeg fortsette med pakkingen, ser iltt på Drop Dead Diva mens jeg gjør det, så da går det heldigvis fortere! Ha en fin dag ♥ Skal prøve å få blogget i kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg