endelig hjemme igjen!

Så ufattelig godt det er å komme hjem etter å ha sittet i en buss i fire og en halv time, og ikke minst å få kommet hjem til mine kjære ♥ Er under en halvtime til jeg blir hentet av dem for å dra på en koselig roadtrip, rett til flyplassen for å hente Lisa! Må vel kanskje fresh a little up før jeg blir hentet, utrolig hvor mye sminken forsvinner når man er ute å reiser?? Haha, skjer hveeer gang.

Ellers tror jeg kvelden min kommer til å gå til å pakke ut av baggen min og få plass på saker og ting, er ikke full kontroll her hjemme akkurat. . . Haha trodde noe magisk skulle skje da jeg forlot rommet mitt totalt bombet, men neida. Men kjenner jeg meg selv rett blir jeg nok til å dra ut med noen venner i stedet for å rydde, det skjer hver gang jeg planlegger å rydde rommet. Derfor skjer det aldri, og det forblir rotete til enhver tid. Er også ekspert på å rydde og få det fint, for så å rote det til igjen dagen etter. Typisk. . . 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg