gleder meg sykt til skole

Nei ser man det, siste lørdag før skolestart. . . Kjenner jeg gleder meg bigtime til å starte på skolen igjen, virkelig! Blir godt å møte alle folkene igjen, man er såå mye mer sosial på skolen, enn når det er ferie. Derfor gleder jeg meg, leksene kunne jeg klart meg foruten. . .

Var i alle fall en tur i byen i dag, bare for å rekke polet egentlig. Ellers så jeg bare litt i butikkene, la av noen bukser jeg skal hente i neste uke og besøkte noen venninner på jobb. Godt å ha frihelg! Skulle gjerne dratt ut i dag sammen med jentene, men må droppe det siden jeg enda er syk. Hoster meg nesten til døde! Haha hostet til jeg spydde i sted liksom, hva skjer. . . Så kvelden min kommer til å gå til kosekveld med Sandra og Carina ♥ NÅR hadde jeg rolig lørdag sist? Begynner å bli gaanske lenge siden, tror jeg, så jeg har godt av det.

Fra i går da vi hentet Lisa på the airport! Godt å ha henne hjemme igjen ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg