litt hårpleie

Nå ligger jeg laangt bak skjema, altså! Har mye å få gjort – på utrooolig kort tid. . . Dro opp til gudmor og gudfar en tur sammen med gamle stemor og søskene mine, og ble der i noen timer. Koselig as always ♥ Dro heller ikke tomhendt hjem, tuusen takk gudmor!! ♥ Fikk masse pakker med hårkurer, balsam osv. Skal gå i dusjen NÅ for å få prøvd det ut :) Som dere kanskje har fått med dere bruker jeg kun frisørshampoo, så dette passet meg helt utmerket! I tillegg til at håret mitt gråter etter litt kuring, er lenge siden sist. . . Trenger litt selvpleie i dag, så det skal det bli!

Men nå må jeg se å få litt fart her, Carina venter på meg, og Sandra venter vel på oss begge. . . Åh, alltid er det jeg som er treg, haha.

Anbefaler denne bodylotion til alle, den er SYKT bra! Har den i både liten og stor krukke, ekstra billig om du kjøper på Gardermoen – just sayin’.

Ellers bruker jeg disse, shampoo og balsam fra Sebastian! Shampoo HER, Balsam HER. (direktelinker, mye billigere der enn i salong!) Elsker dem! 

4 kommentarer
    1. Hei jeg ville bare anbefale denne linken http://www.beautybay.com/haircare/sebastian/
      her kjøper jeg sminken min, og det er mye billigere og koster ingenting i frakt! har kjøpt id puddret til 190 kr!!! og too faced chocolate soliel puddret derfra, vet du kanskje vil tro at det er for godt for å være sant, men på nettsiden kan du lese hvorfor de er så billige iforhold til andre nettbutikker osv.. men du sparer masse penger! :D^
      liker veldig godt bloggen din! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg