minihamsterkos

Hadde det utrolig koselig med Carina og Sandra i går! Var en stund hos Sandra og lekte litt med hamsteren hennes, snakket litt og koste oss – før vi tok en edru tur på byen. Så sykt deilig det er med rolige lørdager! Og spesielt når man kan ha det gøy med å le av folk som er alt for fulle, haha, folk ler vel av meg også når jeg er full kan jeg tenke meg. . . Men var litt underholdning, men egentlig ganske kjedelig å være der edru. Jaja, neste helg da! Kanskje.

Så ja, det ble noen morsomme timer før dro hver for oss i 4-tiden, så nå har jeg fått min dose med søvn i dag! Eller, vil vel egentlig si for lite. . . Jeg er nemlig typen som kan sove meg gjennom en hel dag, uten at det gjør meg noen ting. Soving er en hobby for meg, og jeg skulle såå ønske at jeg kunne fått betalt for å sove. Men nå skal jeg fikse meg og dra for å spise taco med Carina og Sandra, søndager er til for å nyytes! Eneste fridagen regjeringen har gitt oss, såå jajajaja nyt den.

 

Fyrverkeri i byen inatt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg