jaja snart skolestart

Heii ♥ Har nesten glemt av bloggen litt i dag, huffda. . . Skulle egentlig dra til Tromsø i dag sammen med jentene, men måtte droppe det siden jeg ikke har så mye penger. Sykt kjipt å dra bort og ikke kunne kjøpe noe liksom, men kunne jo uansett koset meg med jentene da. Men jaja, får ta det igjen! Kommer andre anledninger også, håper jeg. Er jo skolestart på onsdag, så må vel gå til innkjøp av ny sekk og skolesaker. . . Ja åj som jeg gleder meg!

Nå sitter jeg hos Mona sammen med Sandra og Carina. Har vært en tur på Gressholman tidligere med Mona og Carina, badet litt (eller ikke) og prøvd å jobbe litt med fargen. Funket egentlig dårlig siden det var ganske overskyet og solen var av og på hele tiden, så ble litt kaldt. Men var koselig da! Også fikk vi jo kjent litt på vannet da, syyykt kaldt. Sikker på at jeg har pådratt meg UVI nå, haha.

Holder på å redigere bildene nå, såå blir bare to inntil videre.

Yolo vet dere. YOLO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg