total recall

Hei dere ♥ Kom nettopp hjem fra kinoen, så total recall sammen med jentene. Utrolig midfuck film, men bra! Skikkelig eyecandy han der hovedpersonen, aaner ikke hva han heter, men er verdt å se filmen bare på grunn av han! Har ikke kamera selv siden jeg glemte det hos Mona, og Sophie kunne heller ikke sende meg bildene av meg, sykt irriterende. . . Såå tok bare bildene fra hennes blogg. Tenker jeg skal hente kameraet i kveld, men får se hva det blir tid til. Kan jo ikke være uten kamera første skoledag, eneste dagen i året hvor jeg VIRKELIG pynter meg på skolen. Torsdag er det back in sweatpants and hoodies, og jeg kødder ikke. Noen som kjenner seg igjen?

Og WOHO skole i morgen!! Gleder meg virkelig til det :) Endelig får jeg orden på dagene, døgnrytmen kommer på plass – og jeg får mer blogglyst. I sommer har egentlig bloggingen bare vært sånn “jaja blogger når jeg orker/har tid”, og har aldri tatt meg god tid til det når jeg ikke har vært hjemme. Bad girl, eller? Men neida, synes ikke bloggingen min har vært SÅ dårlig, kunne jo vært verre! Slik tenker jeg egentlig om det meste, har hendt jeg har sagt det om mennesker også. “jaja det kunne jo vært verre, sant?” Haha. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg