første skoledag!

Husker jeg skrev på bloggen i fjor at jeg ikke skulle havne på galsiden med noen av lærerne – så får vel bare gjenta det i år. For det er kanskje litt uheldig? Haha var virkelig uheldig i fjor i alle fall! Havnet kanskje liiitt på galsiden med enkelte lærere, jaja gjort er gjort. Nytt år! OG jeg er eldst på skolen i år, feels good. (med unntak av de som går om igjen da, men de telles ikke)

Gikk helt greit på skolen, fint å endelig være i gang! Nå er det bare 180 og noen skoledager igjen før jeg er FERDIG FOR ALLTID!!! Men måtte være på skolen i to og en halv time da – hvor to av timene gikk til gjennomgang av PC-REGLER. . . Og jeg kan jo ikke annet enn å glede meg til i morgen, da er det gjennomgang av resten av skolereglene. Hurra. . . 

Nå er jeg hos Martine og koser med katten 🙂 🙂 Er bare dette som skjer hver gang jeg skal være hyggelig. The cat from hell, kaller jeg henne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg