workin’ on my tan

Kom nesten nettopp inn døra, har vært sammen med Carina og Mona – så dro jeg å tok sol med Mona og Sigurd. Skal virkelig jobbe med brunfargen nå! Er vel litt i siste liten kanskje, men jaja, brun må man bli uansett hvilken årstid det er. Har også fått en solkrem av Sophie som skal være utrolig bra, synes jeg ser forskjell allerede, jeg! Det er jo positivt da :)

Skal bare se litt på sumo nå før jeg legger meg, er så spennende på Grey’s Anatomy for tiden!! Bruker ikke følge med på tv, så når jeg først finner ut at jeg skal se det har jeg maange episoder å se, elsker det! Og ja i dag er jeg heelt gåen. . . Fikk en halvtime søvn i dag bare, etter skolen. Dro rett til Martine også var hun ikke hjemme, så da ble det en halvtime på øyet før hun kom tilbake! Var sykt godt, men samtidig hadde jeg ikke sagt nei takk til å få sove lenger. Dere vet nå meg. . . Håper i alle fall dere alle hadde en suuper første skoledag! (til dere som startet på mandagen også, selvfølgelig)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg