snapchatter

Okei, så en skoledag på bare noen timer er overstått. Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til vi starter for fullt med undervisning og lekser, men kanskje litt, akkurat nå er det jo ikke en drit å gjøre på skolen. . . Holder jo på å sovne av, og vil seriøst ikke ha anmerkning for det slik som i fjor. Anywaaays, nå skal jeg stikke ut med Carina en tur, leve livet litt og feire at vi har skole igjen. Og som jeg forutså, i dag tok jeg på meg hettegenser, lite sminke og følte meg nydelig. Virkelig. Slik kommer skoleåret til å fortsette for meg!

Ellers gjør jeg ikke stort, dagene er egentlig ganske kjedelige og lite innholdsrike. Tilbringer store deler av dagen på snapchat og har det morsomt, heter sstinemari der om dere vil sende meg bilde! Men vær tålmodig, klarer ikke svare hundrevis samtidig. . . Svarer når jeg har tid! Og jeg svarer ikke på dager hvor jeg look like shit, beklager. Men i dag derimot – feelin’ soo fresh.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg