killing me softly

Åh dere, voksenlivet! Idag var første gang jeg brukte nettbanken min, har overført litt penger og ryddet opp i min egen finanskrise, føltes godt. Ellers går det tydeligvis begge veier hos meg og mamma når det kommer til penger, i dag var det hun som spurte meg om å få låne penger liksom, men kan jo ikke si nei til henne heller da. Blir litt for dumt, hun betaler tross alt mine skyhøye telefonregninger hver måned.

Kom nesten nettopp hjem fra byen, har vært på gründer med Martine og Carina og feiret at CARINA KLARTE TEORIEN!!!! Amaaaaazing, gleder meg til hun får lappen nå! Om hun får oppkjøring i neste uke blir det mest sannsynlig Sverigetur på søndag :) Jeg er nesten like overlykkelig som hun er selv, flinke jenta mi. Men nååå altså, nå blir det en sykt heftig powernap før jeg drar for å være sammen med Carina, Mona og Sandra. School is killing me softly.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg