fri frakt og vip-salg

Nå har nelly fri frakt til den 26/8, altså ut søndagen. Så nå skal jeg VIRKELIG shoppe! De har også fylt på salget så er maasse godbiter der nå. Dere kan komme til salget HER og koden dere må bruke er CRAZYSALE. Åh som jeg gleder meg til å gå gjennom alt og se om det er noe som faller i smak, har allerede lagt mye i handlekurven – blant annet nye, hvite converse! (direktelink til converseutvalget de har) Skal få kastet litt av det gamle jeg har i skapet senere, må virkelig få det gjort om jeg skal ha noe nytt. . . 

Nå skal jeg snart gå ned på jobb, jeg bare elsker jobbhelger ♥ Gleder meg egentlig mest til lønning nå, er så sykt blakk at jeg ikke har råd til tyggis engang. . . 

gamle bilder jajajaja

// affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg