taco og film

Heihei ♥ Nå er jeg hos Sandra sammen med Mona, vi skal kose oss med taco og filmkveld! Kjenner jeg trenger litt mat etter å ha vært på jobb, har ikke spist siden jeg var ferdig på skolen liksom, klokken 1. . . HERREGUD JEG HOLDER PÅ Å KVERKE MONA SNART, JÆVLA MAS OG KVIN! Uansett, må gå å lage salaten nå, er visst bare det og tacomixen (haha fail) som mangler. 

Håper dere alle får en suuper fredagskveld og goood helg til dere alle ♥ Helgen min skulle jeg helst tilbrakt i Tromsø på Døgnvill, men slik ble det altså ikke. . . Kan bare fortelle med en gang at når datoen er satt for neste år, så fikser jeg meg frihelg med en gang! Savner jo Tuva ♥ ♥ Noen som er så heldige å få med seg Døgnvill?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg