sååå litt i handlekurven da

Ja så da ble det shoppingsøndag på meg da. . . Aldeles ikke overraskende! Men litt irriterende, føler jeg kan kjøpe meg hele verden bare fordi jeg har lov til å få faktura nå haha. . . Så ble litt småting fra NELLY, ikke så mye, bare litt. Litt. . . Og til dere som ikke har fått det med dere, så har de enda suuupersalg! Kom til salget HER og koden du må bruke er crazysale. Shop till’ u drop. Eller hva?

Nå skal jeg snart dra opp til Mona, snakke litt om gårdagen osvosv. Og kanskje det blir taco! Er dødssulten, så sier ikke neitakk. I går spiste jeg ett pizzastykke, og bare det. Godt jobba altsåååå, kan vel kanskje forklare den plutselige formen jeg fikk i går, heh. .  . Skjemmes.

Kjole HER // T-Skjorte HER

Singlet med peace-tegn HER // Singlet med print HER

Converse HER // Genser HER

Kjole HER // Vipper 105 HER // Vipper 117 HER

// affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg