ny uke vet dere

. . . Og jeg tror det mest positive som noen gang har skjedd med mandager – er at vi nå er ferdig 14.50 hver mandag. Gjør det i alle fall liiitt lettere. Har også droppet fuck-torsdag (om noen husker det fra i fjor da, haha) siden vi begynner 09.05 torsdager og er ferdig 13.50! Plutselig begynner jeg å like skolen. . . Hva er det som skjeeer med meg

Ellers i dag har jeg sovet og ryddet litt, hatt litt spa med meg selv har jeg også! Er blitt pimpleface #1 så jeg kan med sikkerhet si at det trengtes, føler med endelig litt mer pen kan jeg innrømme. Må begynne å sette av èn dag i uken til dette, så kanskje jeg klarer å forebygge litt haha. Skal bruke litt tid nå på å se meg opp på tv-serier, har latt det hope seg litt opp i noen uker. . . Hva gjør dere?

Første 100% sminkefritt bilde på bloggen, dette må jeg feire med en capri-sonne altså.


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg