ut på tuuuur

Ubeskrivelig deilig å komme hjem etter tur med hele skolen, har snakket i en time med Soph på telefonen nå siden hun er litt alene og lost i Oslo mens hun venter på Andrea og Benny. Så nåå skal jeg fjerne sminken og ta ansiktsmaske! Litt selvpleie i dag også kan vel ikke skade. . . Også tenker jeg at det kanskje er nødvendig med en halvtime på brun og blid senere, får se hva jeg orker. Skal uansett sette av tid fra 17.30 og utover for å se min kjære Soph som skal være på TV2! Åh, er minst like glad som henne for at hun skal være på tv, blir spennende! Noen andre som skal følge med?

Skulle ønske jeg var flink og tok med kameraet på turen, men tenkte det var lurest å la det ligge i dag. Fikk i alle fall bilder med telefonen da! Skal aldri undervurdere iPhonekameraet, haha.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg