powernapping

Skole _tar på_, voksne kan motsi det så mye de vil, men saken er den at det faktisk er forsket på. Vi har all rett til å være sliten og trøtt etter en skoledag, og derfor all rett til å ta oss en liten powernap nå og da. Benytter meg av muligheten jeg har og skal nå ta meg noen timer søvn, enda vi var ferdig klokken 12 på skolen kjenner jeg at det ikke var tidlig nok, haha.

Senere skal jeg ikke gjøre noe som helst, tror jeg. Tror ikke jeg har planer. . .? Så blir vel litt kos hjemme eller litt me-time som jeg har hatt de siste dagene, det er godt!

Gammelt bilde, woho

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg