det er bare flaut

Uffda, beklager for zero blogging i dag altså. . . . Har nettopp kommet hjem, har vært full fart siden skoleslutt i dag – så altså ingen tid til powernap. Har vært sammen med Mona, Carina og Sandra helt til Carina måtte dra på jobb, da dro vi til Mona for å kose oss med smoothie og hotel cæsar! Skal lage min andre dose smoothie nå og øve litt til teorien, jeg trenger det VIRKELIG. Snart må jeg få tatt den, har bare utsatt og utsatt i flere måneder nå, mest fordi jeg har vært redd for å stryke. . . Men nå er jeg lei av å være 18 og uten lappen, er litt flaut. . . 

Vi har da brukt store deler av dagen på å jakte på Googlebilen, tror dere ikke vi fant den?? Haha, også da vi IKKE lette. Litte skuffet over at de hadde dekket til kameraet, ellers kunne vi jo blit med på street view, hvor kult hadde ikke det vært??? Ble uansett litt starstruck kan man vel si, så måtte jo såklart ta bilde. Eller, egentlig er bildet av rumpa til Mona, vi sto bare tilfeldigvis ved siden av bilen da.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg