nettsidetips

Parfymesalg.no
Denne siden kom jeg nettopp over, de selger parfymer til taxfree-priser. Utrolig kjekt! I tillegg har de lager i Norge slik at det blir sendt herfra og du har varene innen 2-4 dager, blir nok til å handle derfra neste gang jeg skal ha meg parfyme.

 Justin Bieber // DKNY // Marc Jacobs // Versace // Escada

Blivakker.no
Der finner du sminke, hårprodukter, hudprodukter – ja det meste med andre ord. I tillegg har de gratis frakt og kjapp levering. Akkurat nå har de hele 15% på hele nettbutikken!

Beautykick.no
Min absolutt favoritt innen nettsider når det kommer til hårprodukter! Alt av shampoo, kurer og hårprodukter jeg har, kommer derfra. De selger også neglelakker, selvbruning og sminke, så de har det meste. Super kundeservice, utrolig billig og kjapp levering! De har også salg på veldig mye nå.

Dreamextensions.no
De selger noe helt unikt, nemlig hår som henger i en trå som du bare legger på hodet – så har du lengre hår! Om jeg ikke hadde hatt så langt hår fra før av hadde jeg nok prøvd ut dette, virker jo så sykt enkelt?? Også sliter det ikke like mye på håret som andre extensions. Videoen under er av hvordan du legger på håret!

Nelly.com
Selvskreven, de har utrolig mye fint der – og mye til en rimelig pris! Så aboslutt en av mine favorittsider når det kommer til klær, i tillegg slipper du toll og slikt. Jeg rett og slett elsker nelly! Også har de jo sitt største salg noen sinne nå, som du kan finne HER! Bruk crazysale for å komme inn.

Har dere noen nettsider å anbefale?

// affiliateslenker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg