bilcrosslørdag

Heihei! Kom nettopp hjem fra Moan, som er ett lite stykke utenfor Harstad, hvor det er bilcrossløp i helgen. Jeg er egentlig vandt med å ligge i campingbussen vår når det er løp her i nærheten og jeg har tid til å komme, men denne helgen måtte jeg stå det av. . . Den begynner å bli veldig gammel (er en veteranbuss) så det er masse som må fikses på den før den kan bli godkjent i år, litt trist. Men den gode nyheten er jo at når det er fikses så er den så god som ny! Haha nesten i alle fall. . . Gleder meg uansett til å dra for å se finalene i morgen, blir spennende.

Nå skal jeg gjøre med klar for i kveld, skal til Sophie på vorsj før vi drar videre i bursdag senere. Kjenner jeg kunne treng meg noen timer søvn først, men det får jeg jo selvfølgelig ikke tid til. . . Får håpe at ett glass vin eller to får meg sånn passe våken, haha. Ellers får jeg bare ta tidlig kveld, vet ikke heelt hva som frister mest. . .? Dere får ha en suuper kveld i alle fall! I know I will.

Viktig at jeg hjelper til med mekanikerarbeidet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg