rip til meg selv

Siden jeg ikke blir hentet for om 10-15 minutter benytter jeg sjansen til å blogge litt før jeg drar. Er som alltid senest av alle, så at jeg var det i dag også var ingen overraskelse. . . Vel, om man ser bort fra Amanda da som ALLTID er sen, sier litt når hun kom før meg i dag. Jaja, blir godt å se dem uansett hvor sen jeg er ♥ Men må vel ærlig innrømme at jeg frykter litt for livet, ringte Lisa i sted og da hørte jeg frk Sophy i bakgrunnen ganske sint. . . RIP til meg selv om jeg ikke lever senere, hun kan være ganske så tøff om hun bare vil.

Toppen er HERFRA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg