finaledagen

Ble noen timer på Moan i dag også, så fikk vi med oss finalene! Var såå fint vær i dag da jeg sto opp, så tok på meg shorts og strømpebukse – tror dere ikke det snudde noen timer etter? Så ja, begynte å regne. . . Men det gjorde i grunnen ingenting siden det som oftest skjer mer når det er glatt på banen, litt mer action! Jaja får håpe på bedre vær neste gang, er sykt ukult å fryse av seg tærne.

Nå skal jeg se litt på TV, ta ansiktsmaske og kanskje lage meg en smoothie! Og vekke pappa. . . Tror dere ikke jeg glemte å vekke han klokken 9 som jeg skulle? Upsi, jaja, shit happens. Og som dere kanskje vet, så er det tilbake på skolen i morgen, kjenner jeg gleder meg noe sykt til det altså. Nei og nei. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg