mine spillelister

Mine første ord da jeg kom inn på skolen i dag var sånn ca “herregud kor æ glede mæ til å komme heim seinar å ta en powernap”, kan vel kanskje gi dere en pekepinne på hvor utrolig sakte timene gikk etter det. . . Verste jeg har vært med på, aldri at klokken har gått SÅ SAKTE. Jaja nå er jeg da hjemme og kan finne veien til senga! Senere skal jeg være sammen med Martine, kanskje vi tar turen på fotballkamp, om vi gidder.

Well well, har fått noen spørsmål om spillelistene mine på spotify, så kan jo dele de som jeg bruker daglig! (U)Heldigvis har jeg for tiden to spotifykontoer – Martine sin med premium, og min hvor jeg har alle spillelistene mine. . . Så kan fort bli litt rot siden jeg ikke får til å legge inn noen nye sanger, haha stress.

Deppelisten mi HER

Partyliste/bilmusikk HER

Justin Bieber (også kalt my lifesaver) listen min HER

Ellers er det min “alt og ingenting” liste HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg