.fuck.tirsdag.

Heihei! Kom nettopp hjem, har vært å sett på fotballkamp med Mona og Martine, så dro vi til Sandra etterpå for å spiste taco og se film. Superkoselig jentekveld! Planla også å stripe håret mitt snart, nå skal jeg bli blond bitch again, har savnet det litt. . . Også har jeg utsatt det så lenge at jeg bare må få det gjort snart, har jo allerede kjøpt inn bleking så! Gleder meg sååå til resultatet.

Nå skal jeg se ferdig Castle og se noen episoder med Cæsar på sumo før jeg legger meg, ble ikke powernap på meg slik jeg ønsket. . . Så nå er formen som ventet utroolig dårlig, holder på å besvime over tastene her. . . Vet bare at i morgen kommer jeg i alle fall til å ønske at jeg kunne sove, har FULL skoledag. . . Eneste dagen i uka hvor vi har full dag, hater det. Heretter blir det fuck-tirsdag. Heretter kommer jeg til å HATE tirsdager. Jeg hater dem allerede, etter bare èn uke.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg