hellstrøm ville vært skuffet

Akkurat nå sitter jeg og psyker meg opp til å lage noe å spise, har ikke spist siden klokken 4 så må vel kanskje lage ett eller annet om jeg gidder. Verste jeg vet er å lage mat, tar så sykt lang tid og det har jeg bare ikke tålmodighet til. . . I tillegg tror jeg ikke at jeg har noen form for kokkegener i meg, er bare ikke skapt for å lage god mat. Jeg klarer ikke engang å lage 1-2-3 kaker uten at de smaker jævlig. . .

Sov i vel to timer tidlligere, så kan vel si at jeg ikke er i nærheten av trøtt nå. Kanskje litt upraktisk men jaja, får vel alltids noen timer med søvn i natt! Også har vi kortdag i morgen så trenger egentlig ikke bekymre meg for langdag. Var å hentet en pakke på posten i dag fra nelly, to par vipper og en kjole – ikke så mye spennende med andre ord. Glad jeg venter flere pakker om ikke så lenge!

Dere får ha en fin kveld videre, nåå skal jeg se Castle ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg