økonomisjefen ass

Heihei ♥ Var tidlig ferdig på skolen i dag, men var igjen en stund på skolen på grunn av russemøte. Så nå er russestyret satt, og jeg skal være økonomisjef! Kan jo bli spennende, ååh som jeg gleder meg til russetiden nå, måtte året gå FORT! Siden jeg var russ i fjor vet jeg jo litt hva vi har i vente, og var nettopp derfor jeg ønsket å være i russestyret i år. Tror vi klarer å fikse en suuper russetid for resten av russen også!

Skal se litt på Home And Away nå, kan ikke huske sist jeg så på det. Kanskje når jeg var 10-11 år? Husker det alltid gikk da jeg var ferdig på skolen, så kjappet meg så fort jeg kunne for å komme hjem i tide. Også 7th Heaven da, ååh den serien savner jeg. . . Brukte også å gå etter skoletid, var liksom høydepunktet på dagen å få sett en episode av det. Savner virkelig den tiden, ung, uviten og alt var bare en lek. Skal ikke klage da, har det supert for tiden! Livet er ikke så verst.

Haha selvfølgelig må pleddet mitt være med på bildene, jeg eelsker det!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg