torsdagskjærlighet

Hei! Kom nettopp hjem fra skolen, vi er egentlig ikke ferdig før NÅ, men siden vi hadde gym i de siste timene ble vi ferdige en time tidligere. Kan venne meg til det altså! Nå skal jeg slappe av litt før jeg går i dusjen, så skal jeg øve til teorien med en stor skål jordbær. Åh liiiivet ♥ Jeg elsker torsdager!

Skal dra til Soph en tur senere, er alt for lenge siden jeg har vært sammen med henne – så nå skal det taes igjen! Vi snakket om å lage noen videoblogger muligens, hva sier dere til det? Men skal ikke gi dere forhåpninger i tilfelle det ikke kommer noen videoer i det hele tatt. . .

Haha slitenfinpia94.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg