første runde striping

Kom nettopp hjem, har vært sammen med jentene også har Sandra stripet håret mitt! Åh, jeg er så glaad, endelig lysere hår! Skal ta det i flere omganger, så det skal nok bli ganske lyst med tiden. Resultatet får dere ikke se før i morgen, skal legge meg nå tenker jeg, før det blir for sent. (er vel egentlig langt over leggetid for lenge siden. . . Jaja) Så da har dere kanskje noe å glede dere til?

Jeg gleder meg i alle fall til helgen! Skal bli så godt med litt fri, kjenner at skole tar sykt på egentlig. . . Også skal vi feire Lotte på lørdagen da, det blir bra det! Har tenkt på hva jeg skal ha på meg i heele uken, men ender nok opp med en kjole fra nelly som jeg nettopp fikk, tror jeg. Eneste problemet mitt er at jeg aldri finner en blazer, ALDRI. Skal det være så vanskelig da?? Er det eneste klesskapet mitt savner. . .

Haha tynne ut håret litt. . . Litt bare. Synd jeg nesten ikke merker forskjell 🙁

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg