lysere i håret

Var ferdig klokken ett i dag, noe jeg så absolutt ikke klager på. Endelig fredag og heelg!! Uken har i grunnen gått utrolig fort, korte dager og lite lekser gjør alt såå mye lettere. Men nå er jeg klar for jobbhelg, noe som jeg gleder meg utrolig mye til! Har ikke hatt jobb i skoledagene siden jeg startet, så har savnet å være på jobb egentlig. . . Heldigvis blir det kanskje slutt på det, mulig at jeg begynner å jobbe om ikke så alt for lenge etter skoletid. Ulempen med det er at det blir mindre blogging enkelte dager i uken, men det håper jeg da dere klarer å overleve. . .

Er på jobb til klokke 8 i dag, så skal jeg prøve å få blogget etter det, men er ganske tom for idèer når det kommer til hva jeg kan blogge om. Føler jeg må gjøre noe spennende hver dag for å ha noe å poste her, haha. Å være blogger altså. . . Anywaays, i går stripet jo Sandra håret mitt. Ble utrolig bra! Så er fornøyd. Litt lysere her og der, men det fikser vi neste uke med foliestriper, så det er null stress. Nå er jeg bare spent på hva dere synes!

3 kommentarer
    1. Jeg personlig synes nok ikke striping er noe særlig fint, sorry :/ ikke bare på deg selvfølgelig, synes bare at folk generelt er finere enten blonde eller mørke 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg