min soulmate

Heihei ♥ Kom nettopp hjem etter å ha vært sammen med Martine, Mona og Carina. Har ikke gjort så mye i dag, bare tatt det heelt med ro og kjørt litt. Mona var så sykt gira på å kjøre scooteren i dag også, så vi måtte kjøre etter henne i vel en time. Men var morsomt da! Var tidligere i byen sammen med Carina og Mona, så tok vi oss en liiten tur på gründer. (som jeg håper på, yeees)

Nå skal jeg se Harry Potter som plutselig gikk på TV3, orket ikke dra ut i dag så må vel ha noe å gjøre så tiden går fort. Uansett så dro Carina og Mona til hver sin gutt, så jeg er left all alone. . . Serr, hater folk som har kjærester, det ødelegger alt. . . Jaja jeg overlever vel. Så vidt. Har jo Harry Potter da, han forlater meg aldri ♥ Han er min soulmate

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg