black and white

Heii! Sitter på skolen as we speak og har norsk, er bare evig lykkelig over at det er bokmål og ikke sidemål vi har nå. Har også vært sykt flink siden skolestart og har ikke en eneste dag med fravær, hørte jeg kort applaus? Har nemlig som mål å ikke ha unødvendig med fravær dette skoleåret, siden det er ett utrolig viktig år for meg. Har også planer om å avslutte året med fantastiske karakterer, spesielt i matte og rettslære! Mye mulig at det kan bli en stor skuffelse for meg, siden jeg hadde 5 i standpunktskarakter sist jeg hadde matte. . . Får uansett bare gjøre så godt jeg kan! Alt over 3 er vel akseptabelt, haha.

Skal til Sophie rett etter skolen, kose meg litt med henne siden det er lenge siden sist. En uke borte fra henne føles som en eevighet. . . Amanda skal også komme så skal vi se på en ordentlig jentefilm og prate oss gale på gossip! Haha vi har sånn ca faste rutiner på hva vi gjør når vi er sammen, så er altså ingenting nytt og spennende vi skal gjøre i dag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg