meg på idol. . .? hæ

Jeg er sliten, flekkete i fjeset og klar for senga om ikke så alt for lenge. Etter jeg kom hjem fra personalmøte har jeg ikke gjort noe annet enn å synge karaoke på youtube. Fant ut for noen dager siden at IDOL(!!) kommer til å ha pre-casting i Harstad førstkommende fredag, og måtte jo med en gang kaste meg på tanken som jeg har hatt i alle år. Meg på Idol? Er jo selvfølgelig utrolig fristende, og for ikke å snakke om spennende! Og tanken på at jeg kan få møte mitt største (norske) idol Kurt Nilsen, gjør jo til at jeg blir enda mer gal av dette. . . Har i alle år sagt at på toppen av min to-do-before-I-die-list står å få synge sammen med han. . . Eller rett og slett få synge en av hannes sanger, til han. Åh, tenk dere det da, hadde jo vært drømmen for meg! Er virkelig en once in a lifetime experience, det her. . .

Dessverre er jeg en av de personene som HATER å opptre alene forran masse folk, jeg har sceneskrekk så det holder. . . Så drømmen om Idol (ja jeg skal ikke legge skjul på at det er en utrolig stor drøm jeg har hatt siden jeg var liten jente. . .) får jeg legge på hylla inntil videre. Jeg VET og kan faktisk garantere meg selv at når jeg blir eldre er dette slik jeg kommer til å tenke tilbake på, og selvfølgelig angre som en annen idiot. “hvorfor dro jeg ikke på idol når jeg hadde sjansen??” Fordi jeg vet også at det kommer nok til å bli uaktuelt å dra på idol når jeg har bikket 40. . . Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, enda jeg har utrolig, utrolig, utrooolig lyst! Kan noen plis gi meg en pose med selvtillit og pågangsmot? Going crazy here. Fordi tanken er jo her, selvfølgelig vurderer jeg det. Hvem er det egentlig jeg prøver å lure. . .

Helt sunnredigert på det bildet her, jeg ser for jævlig ut i nuet. . .

7 kommentarer
    1. Ka e problemet ? Hvis du vurdere d, så hiv dæ rundt å prøv 🙂 E jo så sykt herli å utfordre sæ sjøl :)) (spes etterpå) Å ka e d verste som kan skje ?? At du får et nei ? absolutt ikke verdens undergang hvis d mot førrmodning skulle skje !!!
      Nei rett ryggen, jente, å kom dæ på precastinga :))))
      Nu førrvente vi IDOL-oppdatering på bloggen din !!!

    2. Jeg er 100% sikker på at du kommer til å klare deg BEDRE enn suuuper på scenen! Stå på, Stine Mari! Det er bedre å angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort, husk det! Og før eller senere vil du angre på at du ikke gjorde det, du lever bare en gang. Er det nå jeg skal si YOLO? Er det dim drøm- følg den!!! Du er den eneste som kan klare å oppnå den drømmen, og nervøsitet og sceneskrekk er vel noe (nesten) alle har, og tenk deg DEN følelsen når endelig har fått sunget ut, du vil føle deg helt på topp! Jeg står ved din side, og du tar avgjørelsen om å melde deg på eller ikke!! You goooo:D

    3. Dette klarer du! Som noen skrev over her, det finnes ikke noe som føles bedre enn å utfordre seg selv, det må i så fall være følelsen man får etter man har utfordret seg selv! Hadde vært såååå gøy å se deg på tv, tenk på at dette kan være den muligheten som forandrer livet ditt… og du kommer til å angre som faen hvis du ikke gjør det ! :)) KOM IGJEN, VI HAR TRO PÅ DEG STINE MARIIIII

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg