utviklet mitt talent

Har nettopp vært i dusjen, så nå står hår og sminke for tur før jeg kan vise meg selv for resten av verden. (når jeg poster dette er selvsagt alt på plass siden jeg har tatt bilder, men ja dere skjønner) Skal ut døra om ikke så lenge for å spise kveldsmat hos Sandra, så Carina henter meg vel om en times tid. Blir såå koselig ? Kakao er vel det jeg gleder meg mest til, kan ikke huske sist jeg drakk det?? Var vel i vinter (mai) en gang. Nå må jeg seriøst få på meg klær. . . Og slette (rette) håret litt kanskje.

Ellers har jeg øvd på å synge i stort sett hele dag, eller, utviklet mitt talent som de så fint kaller det på fagspråk. Sang da jeg var i dusjen, da jeg tok ut av oppvaskmaskin, da jeg satt inn i oppvaskmaskin, da jeg la sammen klær, da jeg hang opp klær og ja dere skjønner kanskje tegninga. Har bestemt meg i dag for om jeg vil være med på idol – eller ikke, meen skal være så kjip at jeg ikke orker å si hva jeg har kommet frem til. Om jeg har meldt meg på så blir det vel mange “WIII” og om jeg ikke har gjort det kan jeg tenke meg til at ikke så mange bryr seg, så ja, vi får vente med den til fredagen er her. Jeg har altså ikke tenkt å fortelle dere noe enda. Men ja, da har vi det klart! :)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg