kjendisbarnevakten

Kom hjem for vel en time siden, var ferdig på skolen klokken 1 – men hadde møte med russestyret en liten stund. Er utrolig mye som skal gjøres klart til russetiden, og ikke minst kick-off festen vi skal ha om ikke så lenge. Heldigvis har vi fått det meste på plass allerede, noe som er utrolig godt! Alt føles så mye bedre når man vet at ting er i boks, og at man slipper å stresse i siste liten for å få ferdig ting. (som jeg ofte gjør. . . heheh)

Nå skal jeg lage meg en skål fruktsalat og se på kjendisbarnevakten på TV3, haha utrolig morsomt program! Gikk glipp av premieren, så godt det går i reprise. Senere skal jeg ut å spise med Amanda og Lisa, så det gleder jeg meg til! Men før det må jeg få med meg min kjære Soph som skal være på TV2’s “ettermiddagen”, IGJEN! Gleder meg utrolig mye til å se henne på skjermen :) Skal også blogge for henne senere, så dere får følge med på bloggen hennes!

8 kommentarer

Siste innlegg