vinterjakkeguiden

Var noen som lurte på om jeg kunne blogge om vinterjakker i forskjellige farger og fasonger – og selvfølgelig kan jeg det! Selv har jeg min vinterjakke fra Carlings som jeg kjøpte i fjor, som jeg skal bruke. Men kommer nok til å kjøpe meg en dunjakke også! Her oppe trenger man virkelig alt av dun man kan få presset inn i en jakke, haha. . . Har de sykeste vintrene! Skjønner jo at dere i sør må være forferdelig missunnerlige på oss, er nesten litt missunnerlig på meg selv, når jeg tenker meg om. (not, hater vinter. kunne godt hoppet over den tiden av året) Uansett, her er noen jakker jeg har funnet!

Blir utrolig glad når dere kommer med ønsker til innlegg – det gjør det såå mye lettere for meg å vite hva dere vil lese! Så bare å fortelle meg om det er noe dere vil jeg skal blogge om :)

Marineblå jakke HER

Jakke med pels HER

Rød HER // Sort HER // Blå HER

Rød HER // Hvit HER

Grå HER // Blå HER

Sort jakke HER

// affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg