YOLO, vet dere

Heihei ♥

Nå sitter jeg å venter på at klokken skal bli 15.45, så skal jeg gå ned på jobb. Også har April kommet hjem på besøk, så blir kvalitetstid med henne i kveld ♥ Er egentlig sykt sliten og vil mest legge meg, meen får vente til det er leggetid. Fikk hele ni timer med søvn i natt! Kan ikke huske sist det skjedde. . . Men nå skal jeg gjøre meg klar til jobb, var å spiste med bestemor på jordbærpikene i sted og er så mett at jeg nesten spyr. Men det var godt da!

Og ja bare sånn btw, så var jeg på pre-cast for IDOL i dag. Gikk helt greit! Skalv som en annen idiot og ble sykt nervøs når jeg gikk inn til hun jeg skulle synge for, mens når jeg satt å ventet gikk det helt greit. Jaja, får bare vente på svar da! Har i grunnen ikke så alt for høye forventninger, tror det er det beste. Sykt yolo i alle fall!

Har begynt med almanakken min igjen, husker jo aldri hva jeg skal gjøre. . . 

6 kommentarer

Siste innlegg