vinterjakkeguiden til gutter

Har plukket ut noen vinterjakker til gutter fra nelly.com siden det var noen som ville at jeg skulle gjøre det. Var ikke så utrolig stort utvalg når det kommer til vinterjakker, synes jeg. Men det er i alle fall noen! Nå skal jeg legge meg i noen timer før jeg drar ut sammen med Martine og April! Blir såå koselig ♥ Må derfor være uthvilt og har energi så jeg holder ut hele natten, haha. Noen andre som har planer for kvelden, eller skal dere ta det med ro hjemme? Ha en fin lørdag i alle fall ♥

Grønn jakke HER

Svart jakke HER

Navy jakke HER // Svart jakke HER

Brun jakke HER

Mørk blå jakke HER

Svart jakke HER

// affiliateslenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg