søvn er gull

Åååh jeg fikk faktisk sovet TO timer i dag!! La meg i 6 tiden, og sto opp klokken halv 9. På en lørdag er søvn gull, har jeg fått meg noen timer på øyet er jeg up in the skies. Nå er jeg hos April sammen med Martine, fikk nettopp besøk av Lisbeth også! Vi alle gikk i klasse med henne første og andreåret, før hun valgte å gå lærling i militæret nå. Så nå har hun endelig kommet tilbake til Harstad igjen og skal være her i noen måneder. Koselig ♥ Sitter nå å hører på militarytalk, innebærer masse kjekke gutter, deilige kropper og sånt, haha. Jaja vi er jenter, kan ikke forvente annet!

Om noen timer bærer det ned til byen, så har allerede startet med noen glass vin! Er egentlig ikke superstoka siden jeg har en anelse om at det er ganske få som er ute i dag, men er jo ikke verre enn at jeg bare går hjem igjen. Har i alle fall lovet meg selv å være i super form i morgen! Så det skal jeg klare.

sw22ic
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg