på søndager har jeg stil

Nå skal jeg sminke meg og gjøre meg klar til å dra ut en liten tur, blir hentet av Martine om ikke så lenge. Hun fikk lappen på fredag, gratulerer!! ♥ ♥ Og gratulerer til Charlotte som fikk lappen på torsdag ♥ ♥ Nå er det bare meg igjen. . . Men er godt å ha så mange venner som har fått lappen da!

Men nå må jeg få fart på meg, hun er vel her om ikke så lenge. Ha en suuuper søndag alle sammen ♥ Her er meg akkurat nå, I’ve got style on sundays. Virkelig.

Fikk besøk av to fremmede

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg