god natt, da.

Kom hjem for en time siden, har vært å kjørt med April og Martine så kom Charlotte og var sammen med oss etter jobb. Er så sykt sliten og trøtt nå at jeg skal snart legge meg, sov i grunnen utrolig dårlig i natt. . . Fikk ikke sove før i 5 tiden og våknet annen hver time etter det. Skal bli godt å sove leenge i morgen! Eller, lenge og lenge. . Er første gang på lenge at jeg skal slippe å ta bussen til skolen, så får noen minutter ekstra med søvn da. Også slipper jeg å stresse da, så alt er jo bare velstand!

Ellers går ukene på skolen utrolig fort, har enda ikke fått en eneste “unødvendig” fraværsdag, er utrolig stolt over meg selv! Eneste fraværsdagen jeg har er fredagen da jeg var på idol, og den føler jeg egentlig ikke har noe å si. Også er det ferie på torsdag og fredag, så på onsdag drar jeg avgårde til mamma i lofoten ut på ettermiddagen. Åååh som jeg gleder meg ♥

Bildene fra i går! Tok ikke så mange som jeg hadde planlagt, men jaja. . .

Danset litt gangnamstyle da, hahah

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg