nye favoritter

Nå er jeg endelig kommet frem til mamma og har allerede stasjonert meg i senga mi. Tror ikke det blir lenge før jeg legger meg, er så sykt sliten etter å ha reist. Synes bussturen her bare blir lengre og lengre for hver gang jeg kommer hit. . . Heldigvis hadde jeg musikk og strøm på telefonen hele veien, så da gikk det ikke såå sakte! Har ikke ork til å blogge egentlig, men så satt jeg på nelly og så på kjoler og fant to kjoler som jeg bare måtte vise dere! Tenkte også det kunne være greit å legge ut noe her, så det ikke døde helt ut her, haha.

EELSKET DENNE! Lovely, og koster bare 279,- HER. Guud jeg må ha denne i samlingen min snart. . .

Synes denne kjolen var utrolig kul, men tror ikke jeg hadde kledd den. . . Men elsket den uansett! Kan kjøpes HER til 249,-

// affiliateslenker

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg