samsøe samsøe

Sitter på skolen nå og har siste time, ferdig om 10 minutter! Da skal jeg hjem og sove litt tror jeg, er ikke helt i form i dag. . . Var helt ufattelig svimmel i morges da jeg sto opp, føltes nesten som om jeg var på fylla?? Haha utrolig ekkelt, trodde på flere tidspunkt at jeg skulle besvime. . . Det har heldigvis gått gradvis over utover dagen! Skal også gjøre noe spesielt for pappa når han kommer hjem siden han har bursdag i dag, har ikke rukket å kjøpe han gave så har litt dårlig sannvittighet for det. . . Men heldigvis er det ikke sånn utrolig hast med akkurat det!

Denne jakken vurderer jeg å kjøpe, ble helt forelsket!! Se nå på det deilige fòret inni, ååh. . . Den er fra Samsøe Samsøe og koster 1895,- men synes virkelig det er verdt det. Skal du ha en ordentlig vinterjakke må du legge litt penger i den! Forrige vinterjakke jeg kjøpte kostet jo rundt om 2299,-. Kvalitet forran kvantitet! Kan kjøpes HER. Hva synes dere om den?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg