25 september

Kan ikke si at tirsdager er favorittdagen min, lengste dagen på skolen og den går alltid så ufattelig treeegt. . . Men alt blir plutselig mye bedre når jeg tenker på at jeg har FERIE etter i dag!! Glemte helt av at jeg har langkjøring i morgen, så det kom jeg på i går kveld, tenk om jeg hadde glemt det helt av. . . Så ja, siste skoledag på nesten en uke i dag – kan vel ikke klage på det? Skal bli så utrolig godt å sitte på bussen til Lofoten i morgen ettermiddag, can’t wait ♥

Skal (må) få ryddet rommet mitt før jeg drar da, siden det enda ser ut som en slagmark – og har gjort det de siste ukene. Så etter skolen i dag er det med andre ord veldig lite å glede seg til. . . Kan heller ikke ta meg en powernap (slik jeg gjorde i går. . .) siden jeg frykter det kan gjøre til at jeg ikke får sove i kveld. Får håpe noen klarer å holde meg våken hele dagen! Så får jeg heller glede meg til å legge meg tidlig. Å herregud jeg må jo faktisk pakke også idag. . . . . .

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg