da drar jeg

Hei ♥ Nå stresser jeg som en gal, holder på å pakke siste rest av det jeg skal ha med meg til mamma, før tante kommer å henter meg og kjører meg til bussen! Da jeg powernappet litt i sted drømte jeg at jeg hadde forsovet meg til langkjøringen og fikk helt panikk, heldigvis gikk det opp for meg at jeg allerede hadde vært på den, så ja haha. . . Etterpå drømte jeg at jeg var hos mamma og skulle rekke bussen hjem, noe jeg såklart forsov meg til. Jaja, nå må jeg bare pakke videre siden batteriet på pcen snart takker for seg (lol må få nytt batteri snart) vi snakkes når jeg er fremme hos mamma!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg