den der blå båten

Sto opp så uhyyre tidlig i dag, klokken 10 faktisk!! Skjønner ikke hvordan jeg i det hele tatt klarte det. . . Men fikk ikke sove så da ble det noen timer med tv-serier på TV2 sumo før jeg klarte å komme til mitt fulle fem. Var å hentet lillesøster på skolen etter det, så dro vi rett på kroa for å spise middag! Kom hjem for vel en time siden og har bare sett på elias og koset oss etter det. Også har jeg skjemt henne litt bort med aalt for mye godteri. . . Haha what can I say, er ikke ofte jeg er her såå det får gå!

Skal dra til Emilie om ikke så lenge, må bare få mamma over på godsiden så jeg får kjøre selv :) Ja skal hun love meg å få kjøre MYYE når jeg kommer hit, så får hun holde det. Loveyou mamma ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg